Plan uw afspraak

Wist u dat u via uw eigen digitale dossier op elk gewenst moment uw afsprakenoverzicht en voorgeschreven recepten kunt inzien? Ook kunt u uw verwijsbrief en medicatieoverzicht op een veilige manier naar ons toesturen.

  • Bent u een nieuwe patiënt bij Oogheelkunde Rijswijk?
    Indien uw huisarts uw verwijsbrief (via Zorgdomein) naar onze kliniek heeft verzonden, hoeft u verder geen actie te ondernemen. U ontvangt dan automatisch binnen 5 werkdagen een afspraakbevestiging.

    Indien uw huisarts uw verwijsbrief heeft meegegeven, vragen wij u zich aan te melden via de knop ‘Klik hier om te registreren’. Hier registreert u zich automatisch voor het patiëntenportaal, ook wel ‘Mijn Digitale Dossier’. Nadat uw gegevens zijn verwerkt, ontvangt u binnen 3 werkdagen uw logingegevens en een verzoek om uw verwijsbrief te uploaden in uw digitale dossier. Hierna kunnen wij een afspraak voor u inplannen en ontvangt u automatisch een afspraakbevestiging.
  • Bent u een bestaande patiënt bij Oogheelkunde Rijswijk?
    Wanneer u bij ons bekend bent als patiënt en uw verwijsbrief nog geldig is, dan kunt u ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 12.00 uur voor het maken van een afspraak. Voor meer informatie over de geldigheid van uw verwijsbrief, zie de veelgestelde vragen.

    Mocht u nog geen toegang hebben tot uw eigen digitale dossier, stuur bij voorkeur een e-mail naar info@oogheelkunde.nl met uw 06-nummer en geboortedatum of neem op werkdagen tussen 8:00 en 12:00 uur telefonisch contact op voor het maken van een afspraak. Op deze manier kunnen onze medewerkers secretariaat uw digitale dossier koppelen aan uw interne patiëntendossier.

    Bent u een bestaande patiënt en is uw verwijsbrief niet meer geldig? Neem dan eerst contact op met uw huisarts voor een geldige verwijsbrief alvorens u een afspraak maakt.

  • Voor CBR/rijbewijskeuringen klik op deze link.

Voorwaarden voor uw afspraak bij Oogheelkunde Rijswijk

U dient bij uw aanmelding en bezoek aan onze kliniek in het bezit te zijn van:

  • Een geldige verwijsbrief. Deze is nodig voor een eerste bezoek en bij iedere start van een nieuw behandeltraject (nieuwe diagnose).
  • Een geldig legitimatiebewijs; ook voor kinderen jonger dan 14 jaar
  • Een verzekerings- of zorgpas van uw zorgverzekering;
  • Indien van toepassing een actueel medicatieoverzicht, afkomstig van de apotheek en niet ouder dan 6 maanden.

Voor patiënten die niet zijn verzekerd bij een zorgverzekeraar of de rekening zelf willen betalen, treft u hier via deze link een passantenprijslijst aan voor 2021.

Afspraak afzeggen of verplaatsen?
Uw afspraak dient u minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen. Een andere patiënt kan dan in uw plaats worden ingepland. Dit kunt u doen door ons te bellen of te mailen naar info@oogheelkunde.nl. Vermeld hierbij uw geboortedatum, afspraak én of u een nieuwe afspraak wilt.

Voor het niet nakomen van uw afspraak
Voor het niet nakomen van een afspraak brengen we € 42,50 bij u in rekening. Deze kosten moet u zelf betalen en kunt u niet declareren bij uw zorgverzekering.

Heeft u een vraag over uw afspraak of uw bezoek aan de kliniek? Kijkt u dan bij de Veelgestelde vragen – Uw afspraak en uw bezoek aan de kliniek.